Anime Blaster

Forum w którum to ty tworzysz własną historie....


#1 2011-10-05 09:22:15

Akihisa

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-03
Posty: 12
Punktów :   

regulamin

§1. Na forum władzą najwyższą jest administracja. Administracja zastrzega sobie prawo do dowolnych zmian w zawartości forum.
1.1. Zmiany w regulaminie forum, lub w zasadach rozgrywki będą ogłaszane w odpowiednim temacie.
§2. Nie będą tolerowane kłótnie z członkami administracji, nagabywanie, próby przekupstwa. Jakiekolwiek próby poróżnienia członków administracji, czy pomówienia, będą karane z całą surowością.
§3. W celu zdobycia określonego stanowiska, lub w przypadku chęci pomocy przy forum, należy zgłosić się w odpowiednim temacie, a nie do admina. Tak samo ma się sprawa ze zgłoszeniem. Nie przypominaj adminowi - umieści odpowiedź wtedy, gdy uzna to za stosowne i zasadne.
§4. Kontakt do administracji służy jedynie celom administracyjnym, nie rozrywkowym. Przeczytaj uważnie kompetencję odpowiednich osób pełniących funkcję na forum zanim napiszesz do kogokolwiek. Oszczędzi to zarówno czas Twój, oraz drugiej osoby.


=Zasady pisania na forum=


§1. Wszelkie teksty umieszczane na forum, muszą być w zgodzie z zasadami języka polskiego, oraz jego ortografii i gramatyki.
1.1. Na forum obowiązuje język polski w wypowiedziach, oraz w narracji.
1.2. Dopuszczalny jest brak w poście używanych w języku polskim znaków diakrytycznych, jeśli uniemożliwia ich wprowadzenie urządzenie, lub system, z którego się korzysta się przy przeglądaniu i pisaniu na forum. Te znaki to: ą, ć, ę, ł, ó, ś, ź, ż. Wymienione znaki muszą być jednak zastąpione odpowiednio przez: a, c, e, l, o, s, z.
§2. Należy w sposób widoczny oddzielać myśli postaci, opis jej działań i słowa przez nią wypowiadane.
2.1. Wypowiedź zaczyna się i kończy myślnikiem.

§3. Należy uważnie czytać posty, do których zamierzamy się odnieść. Możemy reagować na zachowanie, wypowiedziane słowa, ale nie na dialogi wewnętrzne i myśli.
§4. Kategorycznie zabroniona jest zmiana koloru czcionki w swoich postach. Wyjątkiem są dialogi wewnętrzne, uwidocznienie podziału na dwie osobowości, wyróżnienie w poście działanianpc lub innej istoty będącej pod kontrolą gracza. Można w ten sposób użyć tylko jednego koloru czcionki. Zatem domyślny i kolor dodatkowy, nie utrudniający odczytania tekstu.
§5. Zabronione są wulgarne opisy przedstawiające czynności seksualne, tortury, okaleczanie, oraz inne tego typu zdarzenia. W przypadku wystąpienia takich czynności przedstawionych w sposób niewulgarny, ale nadal obrazowy, należy zaznaczyć na początku posta, że zawiera on takie opisy. Oznaczenie takie, to: 18+ na samej górze.
5.1. Oznaczenie to powinno być respektowane przez osoby niepełnoletnie, lub wyjątkowo wrażliwe. Osoby takie nie powinny czytać takich opisów.
5.2. Nadużywanie oznaczenia grozi konsekwencjami w postaci ostrzeżenia. Należy stosować jedynie w przypadku faktycznego wystąpienia wspomnianych sytuacji.
5.3. Należy unikać podczas walki, oraz w wydarzeniach z udziałem dużej ilości osób, by nie uniemożliwiać im prawidłowego odbioru posta.
5.4. MG powinni unikać stosowania takich oznaczeń w postach.
§6. Zabronione jest stosowanie wulgaryzmów w postach. Wszelkie wulgaryzmy nawiązujące do czynności seksualnych, lub obraźliwe określenia nawiązujące do orientacji seksualnej, lub narządów płciowych, będą karane ostrzeżeniami.
§7. Zabronione jest pisanie posta pod własnym postem, wyjątkiem są sytuacje, gdy podczas drogi powrotnej postać przechodzi przez ten sam obszar, jednak to też nie powinno zdarzać się nagminnie. Polecamy opcję "edytuj".
7.1. Bezcelowe spacerowanie po tematach, mające za zadanie "nabicie postów" nie jest mile widziane. Wielokrotne przejście przez ten sam temat będzie wtedy karane ostrzeżeniem i nakazem edycji postów do formy odpowiedniej.
7.2. Przechodzenie przez tematy nie będące "po drodze", czyli nie będące głównymi szlakami komunikacyjnymi, w których odbywa się rozmowa, lub innego typu interakcja między graczami, może być karana ostrzeżeniem, jeśli nie będzie usprawiedliwiona.
7.3. Wchodzenie do lokacji, które mają określone zasady wstępu, lub są ukryte i postać gracza nie spełnia tych warunków, oprócz konsekwencji fabularnych, karane jest ostrzeżeniem.


=Konto=


§1. Konto uzyskuje się podczas rejestracji.
1.1. Nazwa użytkownika musi być odpowiednia dla płci postaci.
1.1.1. Nazwa użytkownika musi zawierać się w klimatach japońskich. Polecamy zbiory imion japońskich dostępne w internecie. Nazwę można uzupełnić o nazwę klanu, do którego się należy.
1.1.2. Dozwolone jest odgrywanie postaci o innej płci niż płeć gracza.
1.2. Należy umieszczać prawdziwe dane, lub nie umieszczać ich wcale, by nie wprowadzać w błąd administracji i innych użytkowników. Należy pamiętać, że podszywanie się pod istniejącą osobę jest karalne.
1.2.1. Dane, o których mowa to: adres e-mail (konieczny przy rejestracji), identyfikator w komunikatorze, adres strony internetowej wskazujący na konkretną osobę.
1.3. Zakazuje się umieszczać w podpisach reklam innych serwisów, stron, blogów i forów, linków referencyjnych, czy odnośników do grafik naruszających regulamin.
1.4. Avatar powinien pasować do opisu postaci, być w klimatach mangi/anime. Nie może w żaden sposób naruszać prawa i regulaminu forum.


=Interakcja między postaciami=


§1. Interakcją jest każda działalność skierowana w stronę innych postaci, lub przez nie zauważona, do której są w stanie się odnieść.
1.1. Efekty akcji wobec drugiej postaci dzielone są na przyjazne, neutralne i agresywne.
1.1.1. Przyjaznym jest uprzejme pozdrowienie, wyciągnięcie dłoni do powitania, uśmiech. Są to wszystkie czynności, które wywołują reakcje pozytywne i pożądane u drugiej osoby.
1.1.2. Neutralne to przejście obok innej postaci, trzaśnięcie drzwiami. Są to reakcje neutralne, bez udziału pozytywnych, ani negatywnych odczuć u drugiej osoby.
1.1.3. Agresywny jest atak fizyczny, słowny, czynności skierowane do postaci z zamysłem wyrządzenia jej szkody poprzez wywołanie konkretnego efektu niepożądanego przez tą osobę.
1.2. Gracz opisuje tylko i wyłącznie swoją postać, a zatem czynności, przemyślenia i uczucia towarzyszące jego postaci. Może również nawiązać w swoim opisie do otoczenia i bezpośrednich, lub też niebezpośrednich rzeczy dziejących się wokół, a także do swoich interpretacji.
1.2.1. Zakazane jest opisywanie cudzych czynności, czy uczuć, to należy już do gestii drugiej osoby, w jaki sposób zareaguje na to, co zrobiła, lub powiedziała Twoja postać. Możliwe są odstępstwa od tej reguły przy akceptacji obu stron.
1.2.2. Wszelkie czynności, które są przeciwstawne, np. atak i obrona, lub próba kłamstwa i wykrycia tego faktu, podlegają ocenie MG, który decyduje na podstawie opisu i wysokości poszczególnych cech, która osoba odniesie sukces. To MG opisuje efekty, a nie gracz, on może jedynie przedstawić, jaki efekt pragnie otrzymać.
1.2.3. Wyrażamy się w trybie niedokonanym, gdy powodzenie naszych czynności zależne jest od przyzwolenia i reakcji drugiej osoby. Druga osoba powinna odnieść się do naszych czynów.

5.1. Zabronione jest ustawianie walk, czy innych zdarzeń niosących korzyści dla osób uczestniczących w nich. Powyższe przewinienia będą karane ostrzeżeniem i czasowym zakazem przeprowadzania transakcji, lub uczestnictwa w danym typie zdarzeń.
§6. Zabronione jest uniemożliwianie rozwoju postaci. Uniemożliwianie to: blokowanie fabularne przez brak odpisu przez określony czas, nękanie fabularne przez zmasowane ataki nieuwarunkowane w sposób dostateczny fabularnie, polowanie na daną postać z pobudek poza fabularnych, próby przeniesienia do gry konfliktów z rzeczywistości.
6.1. Nagonki, wszelkiego rodzaju dręczenie, czy nękanie postaci bez powodu, będzie karane ostrzeżeniami, lub czasowym banem.
6.2. Blokowanie fabularne, czyli przerwanie ciągłości fabularnej, lub nadmierne ociąganie się z akcjami fabularnymi, będzie karane ostrzeżeniami. Podczas interakcji z innymi graczami odpis należy umieścić nie później niż 24 godziny od posta innej osoby uczestniczącej w akcji. W wyjątkowych przypadkach możliwe jest wydłużenie czasu do 48 godzin za zgodą uczestniczących, lub w jednorazowym przypadku wynikłym z wypadków losowych. Czas nie ma znaczenia, jeżeli osoby uczestniczące, lub zależne od wyniku akcji, nie wnoszą żadnych skarg na opieszałość akcji.
6.2.2. Blokowaniem jest również sytuacja, gdy osoba zależna od wyniku akcji - oczekująca - jest blokowana, przez osoby uczestniczące w akcji, nadmierną i nieuargumentowaną opieszałością.
6.3. Sytuacja, w której dochodzi do blokowania fabularnego będzie rozpatrywana na korzyść osoby poszkodowanej. Pierwsze następuje ostrzeżenie słowne, jeśli sytuacja w danej akcji się powtarza ze strony tej samej osoby, lub grupy osób, następuje rozwiązanie akcji.
6.3.1. W wyniku rozwiązania akcji każda z osób, lub powiązane ze sobą grupy graczy trafiają do osobnych tematów, lub własnych wiosek.
6.3.2. Jeśli sytuacja nie wymaga obecności osoby opóźniającej, która nie wyraża chęci współpracy, lub jest zwyczajnie nieaktywna, dopuszcza się pominięcie jej kolejności, a w przypadku zdarzeń sędziowanych, jej postawa uznawana jest za bierną wobec wydarzeń. Osoba taka nie wykonuje technik, ani skomplikowanych działań, MG biorąc pod uwagę wysokość cech określa czy osoba: ucieknie, zostanie, będzie unikać ciosów itp. Osoba taka nie wyprowadza ataków.


=Rozwój postaci=


§1. Rozwój postaci rozliczany na podstawie ilości postów fabularnych i osiągnięć fabularnych, to jest uczestnictwa w misjach, walkach, zdarzeniach fabularnych.
1.1. Przez rozwój rozumie się zmianę początkowych atrybutów postaci, czyli statystyk głównych, liczby technik, ilości specjalizacji, sumy punktów chakry, many jak również ilości wektorów pozyskiwanie pieniędzy i ekwipunku.
1.1.1. Do zmiany poszczególnych pól w profilu odpowiadających za konkretne pozycje, są upoważnione jedynie wyznaczone osoby. Zmiana wartości bez poparcia odpowiednim wpisem zawierającym zasadność zmiany jest zabroniona. Karą jest cofnięcie zmiany, ostrzeżenie, oraz stosowna kara do danego wpisu o wartości niepoprawnego wpisu. Osoba upoważniona w przypadku nadużycia zostaje usunięta ze stanowiska i ukarana ostrzeżeniem, a jej nieprawidłowe działania cofnięte.
§2. W konsekwencji osiągania kolejnych poziomów związanych z pisaniem postów, postać otrzymuje możliwość nauki nowych technik. Technika jest uznana za nauczoną, jeśli tekst opisujący jej naukę zostanie zaakceptowany przez wyznaczoną osobę oceniającą, według zasad odpowiednich dla rangi danej techniki.
2.1. Nauka techniki podczas trwania zdarzenia fabularnego może zostać zaakceptowana, jednak jej użycie będzie możliwe dopiero po zakończeniu zdarzenia. Wraz z rozpoczęciem zdarzenia fabularnego znane techniki zostają zamrożone i tylko one mogą być używane.
2.2. Technika, czar czy też umiejetność musi spełniać wymagania zawarte w jej opisie, wymagania specjalizacji, żywiołu, czy też inne niewymienione w tym punkcie, a zawarte w opisie techniki.
§3. Rozdawanie punktów chakry,  many czy statystyk odbywa się po zakończeniu działań bojowych, lub po zakończeniu misji, a przed rozpoczęciem kolejnego zdarzenia. Wyjątkiem są zdarzenia fabularne, które w swoich zasadach zawierają odrębne zasady opisujące tę sytuację.
§4. Pieniądze zarabiane podczas gry są walutą wirtualną i nie istnieje inne ich przeznaczenie, jak obrót nimi w świecie gry, zakup wirtualnego ekwipunku dla swojej postaci, czy wspieranie osób i organizacji w świecie gry.
4.1. Pieniądze i ekwipunek nie mogą być oddawane, czy odsprzedawane za realne korzyści gracza osiągane poza środowiskiem gry.
4.1.1. Postać rozpoczyna ze standardowym ekwipunkiem, oraz określoną kwotą pieniędzy. Ekwipunek, jak i pieniądze są przeznaczone na użytek danej postaci i nie mogą być odsprzedane, ani oddane innej postaci. Dopiero fundusze i ekwipunek zdobyte podczas dalszej gry nie podlegają tej zasadzie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gamermania.pun.pl www.pokemonxgame.pun.pl www.fablesite.pun.pl www.77rgdh.pun.pl www.desingera.pun.pl